دویچ سنتر

وبینار آشنایی با آزمون َA1(گوته و OSD)

نویسنده: ali-nabizadeh
26 نوامبر 2023
0

وبینار آشنایی با آزمون َA1(گوته و OSD)

وبینار آشنایی با آزمون A1 ( گوته و او اس د ) Goethe und ÖSD

اگر در وبینار های قبلی همراه ما بوده باشین و یا حتی تو پروسه مهاجرت باشین میدونین که، اولین و مهم ترین گام داشتن مدرک زبان آلمانی هست و لازمه ی داشتن مدرک، شرکت در آزمون های زبان مورد تایید سفارت و دانشگاهاست ،  یکی از این موسسات بزرگ و معتبر Goethe(گوته) هست و دیگیری (ÖSD او اس د).

موضوع  این قسمت وبینار ما به امتحان A1 و درواقع سطحی ترین مرحله از این آزمون هاست.
همانطور که میدونین معمولا برای مهاجرت به آلمان و یا اتریش ما حداقل به مدرک B1 نیاز داریم اما امتحان A1 مناسب چه کسانیه؟

این آزمون مناسب افرادی هست که قراره همراه با خانوادشون به صورت پیوست برن و مهاجرت کنن و یا خانواده ای اونجا دارن و قراره بهشون به صورت دائمی ملحق شن. بنابراین سفارت این مدرک رو از شما میخواد تا بدونه حداقل دانش زبانی رو برای بودن تو اون کشور دارید.

از همه ی این ها بگذریم  این روزها، باتوجه به افزایش قیمت ارز این آزمون ها هم افزایش قیمت  چشمگیری داشتند و به همین خاطر چه بهتر که با آمادگی کامل در آزمون شرکت کنیم که با ریسک کمتر و شانس قبولی بالاتر پس از اولین امتحان مدرکمون رو داشته باشیم. اما چطوری و این آمادگی از کجا میاد؟
دقیقا همینجاست که مثل همیشه دویچ سنتر در کنار شماست چون در این وبینار  با شما از مراحل آزمون صحبت میکنیم  و همینطور منابعی تمرینی بهتون معرفی میکنیم.

این آزمون شامل چهار قسمت است  که به تفصیل راجع به هر ۴ قسمت براتون توضیح میدیم که دیگه جای هیچ شک و شبهه ای نمونه. راستی باهم دیگه به حل نمونه سوالاتی برای هر قسمت آزمون می پردازیم.

همینطور در پایان جلسه، منابع کمک آموزشی  برای تمرین بیشتر شما برای شرکت در این آزمون خدمتتون تقدیم می‌شود.( این خودش قسمت مهمیه چون خوب مبدونین که پیدا کردن منابع کمکی و مرتبط با آزمون سخت پیدا میشن)

پس منتظرتون هستیم

راستی یادتون نره این وبینار رو به دوستانتون هم معرفی کنید که همه در کنار هم قدم تو راه درست بذاریم.

سر فصل های این وبینار:
بیان اهمیت آزمون A1
معرفی موسسات مورد تایید سفارت و دولت آلمان
مقایسه ی هر دو  آزمون با یکدیگر
توضیح درباره ی محتوای آزمون
معرفی محتوای ۴ گانه آزمون
حل کردن یک نمونه از هر ۴ قسمت آزمون
معرفی منابع کمک آموزشی   مناسب برای شرکت در امتحان

پرسش و پاسخ وبینار

نحوه ی ثبت نام در این وبینار ؟

این وبینار به صورت رایگان هست و فقط شما باید آدرس ایمیل و شماره تماس خودتون رو وارد کنید تا لینک براتون ارسال شود.

محل برگزاری وبینار ؟

این رویداد توسط موسسه نامیرا زبان نوین (دویچ سنتر ) به صورت  آنلاین و در پلتفرم اسکای روم و در سایت ای سمینار برگزار می‌شود.برای ورود بایستی که در پروفایل خود قسمت وبینار های خریداری شده برین و شرکت کنید.

آیا با گوشی هم میتوان در وبینار شرکت کنیم ؟

شما علاوه بر سیستم‌های خانگی می‌توانید با تلفن همراه خود نیز به سادگی به وبینار وارد شده و از محتوای آنها استفاده کنید.

آیا بعد از وبینار هم میتونم فیلم وبینار رو ببینم ؟

بعد از برگزاری وبینار ویدیوی وبینار ضبط شده و هم به صورت فایل ویدیویی  در دسترس زبان آموزان قرار می‌گیرد. در صفحه ی ای وبینار و همچنین در سایت دویچ سنتر در قسمت وبینار ها نیز موجود میشود.

اگر برای ثبت نام یا ورود به وبینار مشکل داشتم؟

کافیه با شماره تماس 90 50 018 0996 در ارتباط باشید چه از طریق تماس چه از طریق تلگرام  در هنگام و قبل از  برگزاری وبینار راهنماییتون می‌کنند.

این وبینار چه کمکی به من میکنه ؟

از هر روشی که بخواهی به کشورهای آلمانی زبان مهاجرت کنی ، باید آرمون بدی تا مورد تایید سفارت و دولت کشورهای آلمانی زبان باشه ، در این وبینار میخواهیم باهم با یک نمونه آزمون آشنا بشیم تا شما با کلیت سیستم امتحانات موسسه گوته و او اس د روبه رو شین.

در وبینار های بعدی موسسه هم میتونم شرکت کنم ؟

اگر شما به هر دلیلی نمی‌توانید در وبینار این وبینار شرکت کنید نگران نباشید ما میتونیم وبینار بعدی رو بهتون اعلام کنیم فقط کافیه که فرم زیر تکمیل کنید.

به چه شکل میتونم از برنامه های وبینارها و آموزشی موسسه مطلع شوم ؟

شما میتونید در وبسایت ما به ادرس deutschcenter.org از آخرین برنامه های مطلع شوین و همچنین اگر خواستین میتونید با شماره ی 90 50 018 0996 تماس بگیرین و یا اینکه در واتساپ و تلگرام پیام بدین.

دیدگاه ها

Comments

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد

شاید دوست داشته باشید

مقالاتی که سایر بازدیدکنندگان توصیه کرده اند