دویچ سنتر

وبینار مهارت صحبت كردن در امتحانات زبان آلماني- قسمت اول

نویسنده: famaserver
26 سپتامبر 2024
0

این وبینار با میزبانی دویچ سنتر ( نامیرا زبان نوین) اولین و تخصصی ترین مرکز آنلاین آموزش زبان آلمانی می باشد. مدرس این وبینار آقای رستمی هستند که یکی از حرفه ای ترین اساتید زبان آلمانی هستند و در حال حاضر با مجموعه ما نیز همکاری می کنند. همانطور که گفته شد، آقای رستمی مدرس زبان آلمانی هستن و به طور اخص، در زمینه مهارت صحبت کردن sprechen و برگزاری دوره های آمادگی آزمون مهارت دارند. در یادگیری هر زبانی مهارت صحبت کردن و استفاده به جا از گرامر و انتقال مطالب در زندگی روزمره می تونه باعث نگرانی همه بشه چه زمانی که در حال یادگیری هستیم و چه حتی پس از ورود به کشور مقصد. هدف از برگزاری این وبینار،این هست که بتوانیم با استفاده از یک سری قوانین گرامری (Redemittel) صحیح، منظور خودمون رو به زبان آلمانی برسونیم و همینطور در آزمان نهایی نمره کامل و یا بالا در قسمت sprechen کسب کنیم. همینطور در این وبینار با قسمت های مختلف آزمون شما رو آشنا کنیم و کمکتون کنیم در کمترین زمان ممکن یادگیری بهینه ای از گرامر های پرتکرار استفاده کنین. در قسمتی از آزمون اصلی از شما خواسته میشه راجع به موضوعی صحبت کنین و پارتنر آزمون شما باید در لحظه نظرات مثبت و منفی ارایه دهد که خب در این قسمت آزمون داشتن تجربه بیشتر کمک شایانی به شما می کند تا با تسلط بیشتری ازین قسمت عبور کنید. این وبینار برای همه سطوح قابل استفاده هست زیرا که استاد به تمامی قوانین آزمون در مقاطع مختلف اشاره خواهد کرد. همچنین در پایان باعث افتخار ما هست تا در صورت امکان ما را به دیگر افرادی که نیز تصمیم مهاجرت به کشورهای آلمانی زبان دارند را معرفی کنید تا در این مسیر برای سهولت پروسه ی مهاجرتشان در کنار آن ها باشیم.

سرفصل‌های وبینار

همون طور که از اسم این وبینار نیز مشخص هست ، در مورد مهارت sprechen صحبت میکنیم ، اما روند بحث به چه شکلی هست ؟

– آشنایی با قسمت sprechen در امتحانات ösd و گوته

– بیان Redemittel های مورد نیاز و پر کاربرد در امتحانات

– مقایسه کلمات و گرامر مورد نیاز در سطوح مختلف ( به طور مثال برای معرفی خود در سطوح مختلف چگونه بایستی به کار گیری شوند)

– استفاده از جملات و اصطلاحات پر کاربرد

– بیان گرامر های پر کابرد باتوجه به سطوح مختلف

مخاطبین

این وبینار مناسب افرادی هست که قراره به شکور های آلمانی زبان مهاجرت کنن و یا خانواده ای اونجا دارن و قراره بهشون به صورت دائمی ملحق شن و سفارت این مدرک رو ازشون میخواد تا بدونه حداقل دانش زبانی رو برای بودن تو اون کشور دارن. از همه ی این ها بگذریم این روزها، باتوجه به افزایش قیمت ارز این آزمون ها هم افزایش قیمت چشمگیری داشتند و به همین خاطر چه بهتر که با آمادگی کامل در آزمون شرکت کنیم که با ریسک کمتر و شانس قبولی بالاتر پس از اولین امتحان مدرکمون رو داشته باشیم. اما چطوری و این آمادگی از کجا میاد؟ دقیقا همینجاست که مثل همیشه دویچ سنتر در کنار شماست چون در این وبینار با شما از مراحل آزمون صحبت میکنیم و همینطور منابعی تمرینی بهتون معرفی میکنیم خلاصه حسابی برای آزمون آمادتون میکنیم.

درس های دوره

Course Lesson

مدت زمان دوره : 1:19:26
1

مهارت صحبت كردن در امتحانات زبان آلماني- قسمت اولرایگان

+

دیدگاه ها

Comments

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد

شاید دوست داشته باشید

ویدیوهایی که سایر بازدیدکنندگان توصیه کرده اند