منشورآموزشی و انضباطی دویچ سنتر

ضمن عرض خير مقدم به زبان آموزان گرامي مستدعي است حين اشتغال به تحصيل در اين آکادمی نكات زير را رعايت فرماييد.

  1. رعایت ادب و احترام به اساتید، پرسنل و دیگر کارکنان دوره های آموزشی الزامی است و در صورت برخورد توهین امیز، آکادمی با زبان اموز برخورد خواهد کرد.

2.هماهنگی برای کلاس های خصوصی  فقط و فقط از طریق آکادمی صورت میگیرد و هرگونه ارتباط دانشجو با استاد ،  منجر به اخراج استاد و شاگرد خواهد شد و هزینه ی ترم مذکور به زبان آموز عودت داده نمیشود.

  1. رعایت  عدم تاًخیر در ورود به کلاس و همچنین عدم تعجیل در خروج از کلاس الزامی میباشد. 
  2. در صورت غیبت در جلسات آزمون ها و امتحان پایان ترم نمره مربوطه صفر منظور می گردد مگر با دلیل موجه و با هماهنگی سوپروایزر آکادمی .
  3. پرداخت شهريه هنگام ثبت نام و قبل از ورود به كلاس های خصوصی و گروهی الزامي است . 
  4. در صورتي كه موسسه به هر دليلي موفق به تشكيل كلاس نشود، كل شهريه مأخوذه مسترد مي گردد. (آيين نامه مجلس شوراي اسلامي)
  5. پس از شروع كلاس در هر ترم يا دوره ، شهريه مسترد نخواهد شد. (آيين نامه مجلس شوراي اسلامي)
  6. تا ۴۸ ساعت قبل از شروع کلاس ها (بدون در نظر گرفتن روزهای تعطیل) زبان آموز می تواند شهریه پرداختی را به نام بستگان درجه یک، جهت استفاده در ترم های بعد رزرو نماید.
  7. شركت در آزمون تعيين سطح براي متاقضيان جديد و يا زبان آموزانی كه  به مدت دو ترم در آکادمی حضور نداشته اند الزامي است. (آيين نامه داخلي آکادمی)
  8. چنانچه زبان آموزي در جلسه امتحان حاضر نشود در صورت موجه بودن غيبت زبان آموز ملزم به پرداخت هزينه امتحان مجدد مي باشد. و در صورت موجه نبودن غيبت ، امتحان مجدد گرفته نخواهد شد.
  9. حتما” در زمان هاي مشخص شده از سوي آکادمی براي ثبت نام اقدم نماييد. در غير اين صورت حق انتخاب ساعت و مدرس كلاس با شما نخواهد بود.
  10. نظرات و پيشنهادات خود را در راستاي بهبود كيفيت‌ آکادمی حتما  با مسولين آکادمی از طریق فرم نظر سنجی یا تماس  در ميان بگذاريد.
  11. زبان آموزان مجاز به شرکت در کلاس های گروه های دیگر نمی باشند.
  12. در کلاس های خصوصی 5 یا 10 جلسه ای :

الف) زبان آموزان مجاز به استفاده فقط دو جلسه کنسلی کلاس با اعلام 12 ساعت زودتر ( یک روز) به موسسه می باشد. در غیر این صورت جلسه مذکور تشکیل و به منزله یک جلسه از کلاس شما محسوب می شود و آکادمی هیچ مسئولیتی در قبال برگزاری جلسه جبرانی نخواهد داشت.

ب) در صورت تاخیر زبان آموز (بیش از پانزده دقیقه) هنگام تشکیل کلاس، مدرس و همچنین آکادمی هیچگونه مسئولیتی در قبال تشکیل جلسه جبرانی نخواهد داشت.

ج) بازه ی زمانی استفاده از کلاسهای خصوصی بعد از ثبت نام تنها چهل روز میباشد و بعد از این مدت و نیاز به ثبت نام مجدد میباشد. همچنین آکادمی هیچگونه مسئولیتی در قبال تشکیل جلسه جبرانی نخواهد داشت.

د) ایام تعطیلات رسمی در ایران و یا کشورهای آلمانی زبان ( در صورتی که زبان آموز در کشورهای آلمانی زبان باشد) برگزار نمیشود ، مگر به درخواست زبان آموز و تایید استاد.

  1. مدت زمان مورد نیاز برای تشکیل کلاس های گروهی از جانب موسسه با توجه به تاریخ اعلام شده ممکن است دوبار به تعویق بیفتد. و زبان آموز ملزم به صبر برای تشکیل کلاس میباشد.
  2. انتخاب مدرس و برنامه مشخص شده حین ثبت نام در کلاس های عمومی به عهده  آکادمی میباشد.و همچنین آکادمی حق خود را در جهت تغییر استاد درهر زمان  از ترم محفوظ می دارد و هیچ گونه اعتراضی نسبت به تغییرات احتمالی پذیرفته نمیشود.
  3. در قبال حوادث و اتفاقات احتمالی ( به طور مثال حذف کلاس از روی سایت ، قطعی اینترنت سراسری در ایران و…. ) هیچگونه مسئولیتی بر عهده آکادمی و پرسنل نمیباشد.

18.استراحت میان دو ترم یک هفته میباشد ، مگر اینکه کلاس مذکور به حد نصاب نرسد.

  1. آزمون پایان ترم به صورت آنلاین و یک جلسه قبل از شروع ترم جدید  برگزار میشود.
  2. تمامی کلاس ها در پلت فرم مورد تایید آکادمی ( در حال حاظر در بیگ بلو باتن) برگزار میشود و تنها به مدت 30 روز در روی سایت ذخیره میشود.